Vad tycker dina kunder?

Alla företag har mer eller mindre nöjda kunder. Vissa kunder är så nöjda att de kan betraktas som ambassadörer och vissa är så missnöjda att de upphör att vara kunder, kanske sprider de också en negativ bild av varumärket.

Vet du vad som gör dina kunder nöjda? Eller vad som gör dem missnöjda? Vi hjälper dig ta reda på detta med rätt kundundersökning.

Kontakta oss

Vi hjälper er att reda ut vad era kunder tycker

Utöver populära mätvärden som NKI och NPS hjälper vi er att få informativa svar från tre kategorier av kunder: ambassadörer, kritiker och passiva.
Det viktiga är vad ni kan göra för att få fler ambassadörer och färre kritiker.
Vi ger värdefull rådgivning för hur det kan gå till för just era kunder.  

 

Ökat engagemang bland medarbetare eller nöjdare kunder?

Det finns fyra avgörande steg för att lyckas med ett kontinuerligt förbättringsarbete, oavsett om det rör kunder eller medarbetare.
Du väljer själv hur många steg du vill ha hjälp av oss på P&M.

P&M

Vill du veta vad dina kunder tycker?

Vi hjälper dig med undersökning & rådgivning
Kontakta oss för offert