Kundutvärdering: Stadium
Stadium – Undersökning och fokusgrupp
P&M har genomfört en digital pulsmätning samt en fokusgrupp för Stadiums CRM-team. Temat har varit vilka förutsättningar för engagemang som ges till teamet samt hur gruppen kan öka sin effektivitet och bevara ett positivt ”flow” i arbetet.
En utvärderingsenkät besvarades av medarbetarna och av gruppens chef. P&M glädjs åt att vår insats har fått så goda omdömen och att insatsen har gjort nytta.
”Vad är ditt helhetsintryck av P&M och fokusgruppen som genomfördes?”
Väldigt bra och seriösa. Fokusgruppen var väldigt bra och stimulerande och lyfte aspekter, som man vanligtvis inte tänker på, på ett naturligt sätt.
– Medarbetare
Jag uppskattade fokusgruppen som helhet och tyckte att den lossade på vissa knutar som kanske funnits i gruppen sedan tidigare. Man lyckades skapa en större förståelse för våra beteenden gentemot varandra och skaffa sig ett utifrånperspektiv när Simon tog en roll som moderator.
– Medarbetare
Jag upplever en positiv förändring i gruppen. Mer öppen feedback, och att man frågar om hjälp när man behöver och har det stressigt.
– Chef
Jag gillade verkligen Simons roll som samtalsledare. Han var genomgående konkret, inlyssnande och lade (iallafall inte märkbart) någon personlig värdering i våra svar. Man kände sig aldrig utpekad eller på förhand dömd utan kunde utan problem vädra sina åsikter som utmanades av Simon på ett väldigt kompetent sätt. Genomgående utmärkt.
– Medarbetare
”Skulle du rekommendera andra företag att genomföra en fokusgrupp med P&M?”
Genomsnitt: 5.0/5.0
Skala från 1 (Nej, inte alls) till 5 (Ja, verkligen)
”Ett fokusområde var effektivitet och faktorer som hindrar ett positivt “flow” i ert arbete. Upplever du att fokusgruppen och åtgärden som föreslogs av P&M bidrog till att hjälpa er effektivitet?”
Genomsnitt: 4.0/5.0
Skala från 1 (Nej, inte alls) till 5 (Ja, verkligen)